6 månader kvar!

Igår var det exakt ett halvår kvar tills vi gifter oss. Det känns overkligt och tiden har gått väldigt snabbt. Det känns som att det bara var någon vecka sedan han friade. :-)

Igår passade jag på att baka pepparkakor. Jag blev nöjd med dem (även om jag föredrar köpta).

Andrea kom hit i går kväll. Idag ska vi ha en tjejdag medan Mattias tar med Leia och hälsar på en kompis. Jag och Andrea ska gå på stan och se om vi kan hitta hennes tärneklänning. :-) I kväll är tanken att det ska bli utgång med en drink eller två.
/Kikki

(Jag fick en ny tröja att träna i, av Andrea i tidig julklapp. Så jag blev tvungen att inviga den på vår kvällspromenad igår.)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback