Bröllop, gång och ätande...

Nu är det exakt en månad kvar till bröllopet! (Faktum är att just nu när jag skriver är det EXAKT en månad kvar tills vigseln börjar!!) Det börjar bli lite mer nervöst, samtidigt som jag börjar känna mig mer lugn eftersom så mycket har hunnit bli klart. Går det ihop? Kanske inte, men jag antar att det är så när man ska gifta sig… ;-)
Som sagt så börjar det mesta bli klart. Alla gäster är bekräftade (på ett eller annat sätt, eftersom det verkade krångligt det där med att höra av sig TILL MIG, t.ex. genom att skicka ett sms, för att anmäla sig). Bordsplaceringen är färdig. Mat och tårta är bekräftat. Sovrummet är fullt av sprit. Allt ”pynt” till lokalen (tror jag) är antingen här hemma eller beställt och på väg. Ringen/ringarna är klara och väntar bara på att bli hämtade. Alla tider för hår, smink, naglar m.m. är bokade. Blommor är bokat och klart och klänningen håller på att sys in. Så nu är det väl bara att betala alla räkningar och börja träna på att dansa vals. :-)

 

Leia blir bara större och större väldigt snabbt känns det som. Nu ”springer” hon omkring i lägenheten och når plötsligt så mycket mer. Även om hon fortfarande ramlar ganska ofta har hon i alla fall kommit fram till att det inte är så svårt det där med att gå. :-) Hon har börjat äta lite mer själv också. Vi hjälper oftast till rätt mycket annars finns det ÖVERALLT, men hon har blivit mycket duktigare.
Usch vad tiden går snabbt!

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Viveca Hansen

Va skönt att allt börjar prickas av på din lista. Jag hoppas att ni får en underbar dag o bröllopsresa till Rom...Hoppas på att se lite fina bilder på er från bröllopet...

Leia ser ut som en underbart busig liten tjej. Man vill bara krama henne...:) Var rädd om er alla 3. Kram kram <3

Postat av: mamma/mormor

Hej alla mina älsklingar!

Har Du helt glömt att uppdatera bloggen? Visst vore det kul att se någon bröllopsbild här oxå? Eller håller ni fortfarande på att hämta andan efter bröllopet. KRAM iallafall alla tre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback