Lyxdag!

Idag har varit en superdag!
Lillan sov inte så bra inatt så vi var ganska trötta när vi kom upp i morse. Men det vände vi snabbt. Vi åkte in till stan för att mest titta lite. Jag hade bestämt mig för att unna mig själv lite saker. Jag har varit väldigt dålig på det sedan lillan föddes. Men idag hittade jag faktiskt lite kläder som jag är supernöjd med! (Dessutom var det mesta på halva reapriset, så då kändes det ännu bättre.) Sedan köpte jag även en bodylotion och en lipbutter med choklad. Jag hade lite dåligt samvete när jag skulle betala. Men jag kom fram till att jag var värd dem.
Efter shoppingrundan lyxade vi till det med att gå till "det stora solariet". Eftersom de rummen är så stora och t.o.m har en liten fåtölj kunde vi ha vagnen (bortvänd) därinne samtidigt som vi kunde sola (efter varandra) och prata.
När vi kom hem fick jag lägga mig i ett bubbelbad med levande ljus och musik.
Kvällen avslutades med jättegod mat och bra film hemma hos Tompa.

Så idag känner jag mig riktigt bortskämd! :-)
/Kikki



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback