Egen dag och lussekatter.

Igår hade jag egentid nästan hela dagen. Jag började med att gå en promenad in till stan för att sätta in lite pengar på banken.
Sedan var det dags att sola. Efter ca 2 minuter i solariet var jag uttråkad. Jag kom på att jag aldrig solat (solarium) utan antingen någon att prata med, eller musik. Så jag låg och lyssnade på en fläkt och funderade på allt och inget medan tiden gick. Så nu vet jag att nästa gång ska jag ha med mig en talbok eller musik att lyssna på.
Efter en halvtimme i solariet tog jag en promenad till simhallen. Jag passade på att köpa ett månadskort så att jag kan gå dit hur ofta jag vill när Mattias är pappaledig. Dessutom blir det billigare med ett månadskort även om jag bara använder det tre gånger under månaden.
Tanken var att simma ca 1h men efter timmen gått kände jag att jag inte ville sluta. Så det blev en och en halv timme istället. Jag kände inte att jag var trött förrän efter att jag gått upp. Då kändes det rejält i både armar och ben.

I morse var vi på 10 månaders kontroll med lillan. Hon ligger bra på alla kurvorna. Fortfarande lite under medel på vikten, men ändå helt normalt.
Efter BVC gick vi hem och bakade lussekatter. Det blev även en plåt släta saffransbullar som hamnade i frysen och sedan ska användas till efterrätten på nyårsafton.
/Kikki


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback