Kök och egentid

I går var hantverkaren här och bytte bänkskiva, diskho och kran i köket. Det blev jättebra och det känns lite som ett nytt kök nu. Vill även passa på att tacka Daniel H och Tompa som hjälpte oss med de kakelplattor som åkte ner när diskbänken revs ut.
Så här ser köket ut nu:

 

Idag har jag sett till att få lite egentid. Det kändes som att det verkligen behövdes. Särskilt eftersom jag ska ha Leia själv några dagar nu…

Jag började med att lämna lillan på dagis. Sedan tog jag en cykeltur på ca 2h. Det var inte tänkt att den skulle bli så lång, men jag satt i andra tankar och helt plötsligt hade jag cyklat iväg nånstans. Men det positiva med det var att jag lärde mig lite mer om Karlstad och fick extra motion när jag försökte hitta tillbaka hem.
Sedan blev det lite träning, solning, shopping (rea på rean är bra grejer) och ett skumbad innan jag hämtade lillan på dagis. Just nu ligger hon och sover i min famn. Hon ska få sova middag en liten stund till, sedan blir det någon timmes promenad till för att möta Mattias när han slutar jobbet. :-)

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback