3 år!

Idag för tre år sedan flyttade jag (officiellt) in hos Mattias. För att fira det gick vi ut och åt.
Det kändes jättelyxigt att få lite tid för oss själva och kunna gå ut och äta. Att sedan maten var underbar gjorde inte saken sämre! Jag längtar verkligen tills vår bröllopsresa, bl.a. för att jag räknar med att kunna äta, liknande mat som vi åt ikväll, varje dag!!

Annars händer inte så mycket just nu. Mattias trivs med att vara pappaledig och jag börjar bli väldigt rastlös och vill ha ett nytt jobb! (Även om jag njuter av att hela familjen kan umgås!)
Lillan växer och närmar sig sin första födelsedag (vilken jag självklart har planerat för länge sedan).

Bröllopsplanerna går framåt och i morgon är det dags att provsmaka två olika sorters tårtor för att bestämma smak på bröllopstårtan. :-)

Just nu är det fotboll på tvn, så jag sitter och låssas vara social med Mattias när han tittar. Men jag funderar på att gå och lägga mig. Även om Mattias har lillan på nätterna nu vaknar jag varje gång hon vaknar. Så det känns som att jag alltid är trött.
Sov gott!
/Kikki



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback