Leia 1år!

Jag förstår inte var tiden tar vägen! Igår blev vår lilla prinsessa 1år!!
Det var en väldigt bra dag och lillan verkade ha kul! Karlstadsdelen av hennes familj var här och firade henne och hon fick många bra/fina presenter. Hon verkade gilla att fylla år och det var roligt med paket, åtminstone tills det kom folk, då blev hon lite överexalterad och kröp omkring och försökte busa.
Vi fikade och jag försökte få lillan att blåsa ut ljuset på tårtan, men det verkade hon inte intresserad av. Istället lyckades hon sticka ner fingrarna i grädden på tårtan. Sedan skyndade hon sig att slicka av fingrarna. Ungefär som att hon ville hinna smaka innan någon torkade av det.

Just nu tar jag en liten paus från packande, för om några timmar åker vi hem till mamma i Söderköping och på onsdag är det dags för lillans andra 1årskalas, den här gången med östgötadelen av hennes familj. Så är det när man har stor familj. Då blir det lyx med två kalas! :-)

Jag vill passa på att säga ett jättetack till Tompa som hjälpt oss med väldigt mycket den här veckan!! Även till Daniel H som hjälpte till att förbereda lillans kalas!
/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback