Bebis Mattias :-)

Idag har svärmor varit här medan Mattias jobbade. Hon hjälpte mig lite med tvätten och hade med sig en hel kasse med gamla kort. Jag har inte sett några bilder på Mattias när han var liten, men nu fick jag se allt från nyfödd till nu (nästan nu i alla fall).

 

Jag fick tillåtelse av Mattias att lägga upp det här kortet på honom.

Leia är fortfarande snorig, men mår mycket bättre. Hon har börjat tillåta att jag sover i någon annan ställning än på sidan med armen om henne och kan faktiskt tänka sig att ligga själv på dagarna igen (i alla fall i sin ”gunga”).

 

Idag har jag äntligen orkat gå genom alla doppresenterna och satt upp några av dem i hyllan i vardagsrummet. Tack igen till alla för presenterna! Samtidigt efterlyser vi fortfarande vem det var som gav henne halsbandet med värmlandsblomman. Det är jättefint och det skulle vara roligt att veta vem det är ifrån.

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: kristina holmqvist

hejsan

Ni fick ett halsband av oss +Mikael å Fia.

Fia hade även gjort det fina kortet med små fötter å händer

Kram på er och hoppas att det är bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback