Levergryta!

Lillan är fortfarande väldigt snorig och vill helst ligga i famnen dygnet runt. Men hon är lite rolig för när hon ligger bredvid mig kan hon först snora lite och då gnäller hon i några sekunder, men så snart hon märker att hon inte snorar längre börjar hon skratta och sedan snorar hon, gnäller, skrattar, snorar, gnäller, skrattar och så vidare. Det är ganska kul att titta på henne när hon håller på så.

 

Jag är fortfarande lite hängig jag också. Men mest är jag bara trött och har extremt ont i ryggen eftersom Leia vill att jag ligger på sidan med armen om henne hela natten. Men som tur är mår lillan så mycket bättre att vi kan sova i sovrummet igen! Även om jag inte sover mycket känner jag mig mer avslappnad när Mattias ligger bredvid.

Idag har jag äntligen fått äta levergryta för första gången på alldeles för många månader. Jag njöt verkligen av varje tugga!  

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Monica

Världens sötaste lilla flickabarnbaby!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback