Sjuk prinsessa

Jag har haft en liten sjuk prinsessa sedan natten till fredag. Hon har varit väldigt snorig och lite kelig och gnällig. Hon har egentligen varit ganska pigg och inte haft feber även om hennes temperatur har varit högre än vanligt. Men det har ändå känts väldigt jobbigt eftersom det är första gången hon varit sjuk. Det jobbigaste för henne har varit på nätterna eftersom hon haft lite svårt att andas när hon ligger ner. Så hon och jag har sovit på soffan i två nätter för att hon ska kunna sova upprätt i min famn. Vi har faktiskt sovit förvånansvärt bra på soffan båda två, men jag har alltid svårt att sova när Mattias inte ligger bredvid mig. Förhoppningsvis blir hon snart helt frisk så att vi kan sova i sängen igen.

 

Lillan har mått mycket bättre idag. Temperaturen är nere till normalt och hon låter inte lika snuvig. Så har vi tur kan vi flytta tillbaka in i sovrummen redan inatt. :-)

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback