Semester

Nu är vi äntligen på semester hemma hos min mamma! Vi kom hit i fredags kväll och i lördags hade vi en mysdag då vi passade på att hälsa på Monkan, gå på ikanohuset lite och handla mat. Vi var borta nästan hela dagen och när vi kom hem visade det sig att det varit strömavbrott nästan hela tiden.

 

I går var mina systrar här och umgicks med oss. Anna och, hennes pojkvän, Calle ställde upp som modeller så att jag fick leka lite mer med min kamera. Jag blev riktigt nöjd med de flesta korten.

 

Nu passar jag på att ”leka” lite vid datorn. Leia leker med sin mormor och Mattias leker med sin iPad. Snart kommer Anders hit med sin familj så att vi får umgås lite med dem också! :-)

/Kikki

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback