Sommaren

Nu är Mattias semester snart slut tyvärr. Jag ser inte fram emot att han ska börja jobba så att jag får vara själv med Leia hela dagarna igen.

 

Igår var vi i Lekåsa på mormors begravning. Det kändes väldigt jobbigt, men det var en fin begravning. Det kändes väldigt konstigt att gå runt i hennes hus utan att hon var där. Ännu konstigare att se folk (inklusive mig själv) plocka bland hennes grejer för att komma fram till om det var något vi ville ha.

 

Idag åkte vi till Mariebergsskogen för att mysa lite med lunch och glass. Nu sover lillan och Mattias. Så jag passar på att gå genom lite bilder från sommaren och slösurfar lite. När han vaknat ska vi på en promenad.

/Kikki

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback