1år kvar!

Om exakt ett år är jag och Mattias gifta! Det känns overkligt. Jag får nypa mig själv ibland för att vara säker på att jag inte drömmer!



Eftersom det är röd dag idag har Mattias jobbat kort dag. Så vi hann äta frukost tillsammans och sedan kom han hem tidigt så att vi hann umgås lite på kvällen med. I och för sig har vi mest spelat tvspel och gosat med Leia, men det är ändå mysigt när han är hemma! Nu på kvällen passade vi även på att göra en liten fruktsallad, så det kändes extra mysigt! Mattias fick en ananasskalare av mig i födelsedagspresent, så den invigde vi idag. Den fungerade faktiskt bättre än jag trodde. Mitten och all saft blev kvar i skalet och en stor ”ananasvirvel” kom upp, så det var väldigt enkelt att dela den i mindre bitar och ha i salladen.
Nu ligger Leia och sover i sin säng, Mattias spelar lite tvspel och jag funderar på att gå och lägga mig jag med.

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback