Midsommar

Nu är det mindre än en vecka kvar tills Mattias har semester! Det ser jag(/vi) verkligen fram emot!

 

Igår var det midsommar. Det firade vi hemma hos några vänner. Det var väldigt trevligt! Det enda negativa var att jag under en tipspromenad trampade på en geting. Eftersom det var varmt och jag hade lite klackar tog jag av mig skorna när vi gick i gräset. Jag tittade inte vart jag satte fötterna, så plötsligt gjorde det väldigt ont och när jag tittade på foten satt det en geting på den. Jag fick sparka några gånger innan den åkte av. Det gjorde som sagt väldigt ont, men jag blev bra ompysslad när folk hämtade en stol och is till mig. Det gick över ganska snabbt när jag hade is på, så jag tror att det gjorde extra ont därför att jag såg getingen. Eftersom jag är lite rädd för getingar blev det nog värre än vad det kanske var. Foten var röd och svullen några timmar. Den återfick sin normala färg efter ett tag, men är fortfarande lite svullen. Men som tur är gör den inte ont längre.

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback