Mysdag m.m.

Idag har Mattias varit ledig så vi har haft en mysdag. Vi började med att åka till subway och äta sen frukost. Sedan åkte vi runt lite och titta i olika affärer. Vi köpte även förtidiga 3 års presenter till varandra. Egentligen hade vi inte tänkt köpa något utan bara gå ut och äta, men vi kände båda två att vi ville unna oss något extra. Men vi har bokat bord och ska gå ut och äta den dagen i alla fall. Lite nervöst eftersom det blir första gången någon är barnvakt till Leia, men samtidigt ska det bli mysigt att få göra något bara jag och Mattias.

Nu har vi precis kommit hem efter en kvällspromenad. Det var alldeles för varmt att vara inne och jag ville inviga min present på riktigt. :-)

 

 

Nu är det bara tre arbetsdagar kvar för Mattias innan semestern och på fredag när han slutar jobbet åker vi direkt hem till mamma i Söderköping! Jag ser verkligen fram emot att åka till "vårt andra hem" (som Mattias kallar det) och träffa min familj!
/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback