Effektiv dag

Vid klockan 7 i morse kom min lilla prinsessa fram till att det var dags för mig att gå upp. Så vi satte oss i soffan och tittade lite på tv för att Mattias skulle få sova lite till. Men så snart vi satte oss ner så somnade hon igen. Jag försökte sova lite till, men det var omöjligt.

Idag har vi varit på Bergvik och köpt kläder till dopet. Vi gick runt i många affärer innan jag äntligen hittade något som jag i alla fall kunde tänka mig. Jag är inte supernöjd, men Mattias sa att jag var fin, så jag litar på honom. Min plan var att hitta något som var snyggt, men samtidigt lätt att amma i, men den kombinationen verkar tyvärr vara helt omöjlig! Jag tycker i och för sig att det verkar väldigt svårt att hitta något som är bekvämt att amma i oavsett om det är snyggt eller inte. Så jag hoppas att Leia inte kommer att vara hungrig för ofta under dopet, för klänningen jag köpte är inte så lätt att amma i. Men det löser sig! :-)



Lillan har faktiskt sovit väldigt mycket idag så jag har hunnit med en hel del. Jag har förutom att handla hunnit värma mat, tvätta och baka en sockerkaka. Känns väldigt skönt att fått lite saker gjort!

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback