Lugn dag

Idag har vi börjat med att ta det lite lugnt. Mattias kom hem på en ”lunchdate” och hade köpt med sig lunch. Det var väldigt mysigt att få lite extratid tillsammans alla tre. Eftersom Leia oftast är gnällig på kvällarna är det alltid mysigt när Mattias är hemma när hon är på bättre humör.

Jag har provat lite nya kläder på lillan idag. Vi har köpt lite nya klänningar till henne som hon kan ha när hon ska vara lite extra fin. Så idag fick hon ha på sig en röd manchester med Nalle phu broderier på. Hon blev extremt söt i den.

 

Leia och jag bestämde oss för att gå och möta Mattias när han slutade jobbet. Det blev väldigt uppskattat. Hans kollegor är alltid glada att träffa henne och visa nya fina kläder som kommit in. Jag kunde inte låta bli utan det blev faktiskt en nalle till henne. Det kan bli dyrt att hälsa på Mattias på jobbet, men jag känner mig ändå väldigt duktig som faktiskt nästan aldrig fuskar och köper saker till Leia när vi är där. Oftast köper jag bara något nödvändigt som vi verkligen behöver.

 

Mattias passade på att jobba lite med Leia i famnen. Ett väldigt bra sätt att få kunder att reagera, men jag godkänner bara att han står i kassan när det är jag som handlar.

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma/mormor

Ser att pappa redan håller dottern i ett stadigt grepp med bara en arm...

Kram allihop!

Ni är jättefina alla tre! Ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback