Nyklippt och dop

I fredags var jag ifrån min Leia för första gången sedan hon föddes. Jag var och klippte mig och färgade håret. Det var väldigt skönt att äntligen få hjälp att kunna göra något med håret, men det var extremt jobbigt att åka från Leia. Det tog ovanligt lång tid att gå till bussen och jag tror att jag hann ringa Mattias två gånger på den korta vägen bara för att höra vad hon gjorde. Men så snart jag kom fram kändes det lite bättre. Jag har världens mest underbara frisör som alltid får mig att känna mig så ompysslad och speciell. Jag brukar inte gilla det där småpratet som kan bli med en frisör, men min frisör tycker jag faktiskt om att prata med. Dessutom har jag inte varit hos honom en enda gång utan att blivit väldigt nöjd med hur håret blivit.
När jag kom hem satt jag och kramade på lillan i flera timmar för att ta igen tiden som jag missat.

 

I går var Leias dop. Det blev verkligen perfekt. Jag förväntade mig att det skulle bli fel och att saker skulle hända, men förutom några småsaker blev allt precis som jag tänkt mig. Så ett JÄTTETACK till alla som hjälpte till att få dagen så bra!



/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback