Promenad och chokladtårta

Idag har vi försökt ta det lugnt. Mattias var hemma på ”lunchdate” så det blev lite mys i soffan hela familjen och resterna från maten Mattias lagade igår. Så det blev färsk pasta och mozzarella/vitlöksfyllda kycklingfiléer. Väldigt gott!

Efter några timmars vilande passade jag och lillan på att ta en promenad till Mattias jobb för att hälsa på. Vi gick runt där i någon timme och det var några stamkunder som ville titta på Leia.

 

Sedan bar det av hem för att ha en lugn kväll. Jag hade kvar lite grejer från dopet och kände mig på bakhumör så jag passade på att baka en chokladtårta när lillan ändå var nöjd och glad i sin gunga.

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback