Rastlös

Idag har lillan sovit i sin gunga nästan hela dagen. Det har känts jättekonstigt att inte ha henne i famnen. Hon brukar ju ligga hos mig nästan hela dagarna. Men eftersom hon legat själv idag har jag plötslig haft möjlighet att göra annat än att bara sitta i soffan.
Fast efter några timmar blev jag rastlös så då tog vi en promenad till Mattias jobb.

 

I morgon ska vi handla det sista inför dopet och fixa med allt som går att göra innan lördag. Jag ska börja med att äntligen få klippa mig och färga håret. Sedan ska vi kolla på lokalen och se vad som behövs köpas förutom det vi redan vet. Till sist ska det sista bakas så att allt är klart på lördag.
Jag ser fram emot att träffa hela min familj och att de äntligen ska få träffa Leia!

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback