Blandat

Igår var Mattias ledig. Vi hade en lugn dag och gjorde inte så mycket på dagen. På kvällen var vi hemma hos Fredrik, Anna och Julia. Det verkade som att Julia och Leia trivdes i varandras sällskap. Men jag har märkt att Leia ”pratar” mer med vuxna än med andra barn.

Första delfinalen av esc var igår. Jag blev besviken på låtarna! Jag gillade några låtar när jag hörde dem innan, men när jag hörde dem i programmet igår lät de inte alls lika bra. Men, men… Jag vann ändå lite pengar på unibet eftersom den låt jag spelat på gick vidare. Jag vågar i och för sig inte spela lika stora summor som Mattias gör, men jag är ändå lite stolt att jag vann!

 

Jag tycker att det är ganska bra att serien 4 bröllop går på tv just nu. Det går ju exakt den tid då Mattias brukar komma hem från jobbet och ibland sitter han och tittar på det med mig. Lite då och då kan han hitta något han tycker ser fint ut och som han vill ha på vårt bröllop. Så efter att ha sett några avsnitt med mig har vi nu redan beställt (för att sprida ut utgifterna lite) lite grejer som VI gillar. :-)

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback