Bubblor

Igår var vi och hämtade paketet med bröllopsgrejer vi köpt. I morse tänkte jag sätta på etiketten på en flaska med såpbubblor bara för att se hur det såg ut. Men efter att ha satt dit en kände jag mig väldigt lycklig och tänkte jag att jag kan ju göra färdigt en kartong och plötsligt hade jag klistrat etiketterna på alla flaskorna i alla tre kartongerna. :-) De blev jättefina!

 

Lillan ligger här bredvid mig i soffan och tittar på tv. Jag försöker få henne att titta åt ett annat håll, men det verkar inte spela någon roll hur jag än lägger henne, för efter en liten stund har hon snurrat runt så att hon har huvudet mot tvn i alla fall. Så just nu har jag löst det genom att stänga av tvn.
Hon har äntligen på sig något i storlek 62! Det är fortfarande lite stort så hon använder mest 56 fortfarande, men hon kan i alla fall ha 62 utan att hon försvinner i kläderna! :-)

Ikväll är finalen av ESC. För några dagar sedan spelade jag LITE på vem som kommer att vinna alltihopa och vilket nordiskt land som kommer komma högst, men efter att ha sett delfinalerna är jag inte lika säker på vem som kommer att vinna. Så det är nog bra att jag inte vågar satsa lika mycket som Mattias brukar göra när han spelar. Om jag förlorar har jag förlorat mindre än vad jag skulle ha gjort om jag köpt en trisslott, men om jag vinner har vi lite mer än en halv middag till någon på vårt bröllop…

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback