Egen tid

Igår var det tisdag så då var Mattias ledig. Vi hade en väldigt lugn dag. Jag vaknade på morgonen av att Leia ”talade om” att hon behövde ny blöja. När jag gick upp med henne fick jag en chock när jag tittade ut och gräsmattan var vit av snö. Mattias kom också upp, så han tog Leia så att jag fick gå och lägga mig ett tag till. Det kändes verkligen lyxigt att få hela sängen helt för mig själv en liten stund och verkligen kunna sträcka på mig! Efter ett tag kom Mattias in och väckte mig och när jag då tittade ut genom fönstret var all snö borta. På eftermiddagen, när Leia sov, passade jag på att lägga mig i badkaret. Det var oerhört skönt att kunna bara ligga där och slappna av med min tidning. Jag låg nog där i nästan 2h.

 

I morgon är det sista föräldragruppen. Det ser jag fram emot. Synd bara att det var så få träffar, men vi har skrivit upp oss på babyrytmik samma dag hela gruppen, så vi kommer träffas igen efter sommaren. Dessutom har vi bytt nummer med varandra, så förhoppningsvis kommer vi hålla kontakten och hitta på något!

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback