Föräldragrupp och Söderköping

Igår var sista föräldragruppen. Vi var på öppna förskolan och gjorde gipsavtryck av barnens händer och fötter. Tyvärr var det som sagt sista gången, men vi bestämde att vi skulle träffas där hela gruppen, om två veckor, när vi ska hämta våra ”gipstavlor”. Sedan hoppas jag att vi hörs av när någon känner för att gå till förskolan så att vi har en möjlighet att fortsätta umgås!

 

I dag ska vi åka till Söderköping för att hälsa på min familj. Det ska bli jättekul och jag ser verkligen fram emot att träffa alla! Det verkar som att det kommer bli fult hus hemma hos min mamma eftersom både jag och mina systrar och våra familjer ska sova där. (Det blir alltså 14 personer…) Förhoppningsvis kommer min ena bror med sin familj förbi också.
Det är första gången vi ska sova borta sedan Leia föddes och det märks att det är extremt mycket mer att packa när man är tre än när det bara var jag och Mattias. Så just nu sitter jag med packllistan för kanske hundrade gången för att försöka komma på om vi har glömt något. Om några timmar ska jag gå till Mattias jobb. Han har sett till att få sluta tidigare så jag möter honom på hans jobb så att vi kan åka direkt! Vi ser verkligen fram emot att få umgås lite med min familj!

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback