iPhone4 m.m.

Igår var en väldigt lugn dag. Jag spelade en hel den kinect, annars satt jag mest och lekte med min nya iPhone4. Det verkar som att det blev något fel med den som jag beställde till personalpris, så den kom aldrig. Men nu har jag äntligen en! :-)

 

Leia har fått en ny napphållare och det verkar som att hon verkligen tycker om den! Hon tar bort den från nappen ibland och har kvar nappen i munnen och ”hållaren” i handen. Det händer också att hon spottar ut nappen och stoppar ”hållaren” i munnen istället. Så det var nog tur att vi köpte två, för de blir blöta ganska snabbt.

Idag har jag känt mig lite ynklig. För det första vaknade jag med huvudvärk och var inte alls på bra humör. Då var det tur att jag har världens mest underbara dotter, för hon låg kvar i sin säng (hon sover i sin spjälsäng hela nätterna nu) och sov i ungefär en timme efter att jag gick upp. Så huvudvärkstabletten hann verka lite innan hon vaknade. Dessutom var det väldigt skönt att få en stund för mig själv innan hon vaknade, så att jag hann bli på bättre humör.
För det andra har jag träningsvärk i nästan hela kroppen från allt spelande igår. Men, men nu ska jag nog leka lite mer med min iPhone innan det är dags att sova. Mattias spelar lite tvspel och Leia har somnat i sin gunga.

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback