Leia 3 månader!

Idag blir Leia 3 månader! Tiden springer verkligen iväg!! Hon håller upp huvudet själv nu, när hon ligger på mage. (för inte så länge sedan gick det inte lika bra utan efter bara korta stunder la hon ner huvudet på sidan...) Hon försöker vända sig från rygg till mage, men har inte börjat försöka från mage till rygg än.

På bilden har hon just kommit hem från BB. 

Idag var vi på bvc och vägde, mätte och lillan fick sprutor. Hon skrek när de stack henne men sedan gick det snabbt över, bara hon fick kramas och fick nappen. Så efter bara några minuter i min famn var det inga problem att lägga ner henne i vagnen och gå hem. Sedan har hon varit lite gnällig nästan hela kvällen och det märks att hon har ont i benen där hon fick sprutorna, för hon skriker till om man råkar nudda dem, eller hon lägger sig på dem.

 

På väg hem från bvc passade jag på att handla eftersom det ligger en ica precis bredvid. Det är även där vi oftast hämtar paket, så jag tyckte att det var lite ironiskt när jag fick ett sms, nästan direkt när jag kom hem, där det stod att paketet med bröllopsgrejerna hade kommit. Jag hade varit ganska osmart och tagit nästan helt nya skor när jag gick till bvc, så jag har skoskav. Annars hade jag nog gått tillbaka och hämtat paketet. Men vi ska nog försöka hämta det i morgon istället. Även om bröllopet är om lite mer än ett år känns det ändå väldigt kul att planera och fixa med grejer till det. :-)

Tyvärr förstördes den här dagen av något som gör mig extremt arg!! Av respekt för vissa inblandade vill jag inte tala om vad det var…

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback