Musikal och busig unge!

Torsdag till fredag var min mamma här och umgicks med oss.
Torsdagen började vi med att gosa med Leia och äta lunch. Efter det tog vi en långpromenad till Mattias jobb för att hälsa lite på honom. Efter en liten glasspaus, med Mattias på hans rast, gick vi hem igen. På kvällen såg jag och mamma Jesus Christ Superstar. Den var bra! Vi skrattade lite åt deras val av slutscen. Anledningen till att jag inte engagerade mig i den här föreställningen var för att jag var gravid när de började och visste att jag skulle ha fått barn innan de skulle ha premiär. Men vi skojade om att det är ju ingen som vet om Maria Magdalena var gravid. Så jag och mamma fick lite roligt när deras slutscen är Maria Magdalena med ett barn i famnen.

 

Efter alla långa promenader behövde jag nya skor, så igår tog jag och Leia ytterligare en promenad till Mattias jobb för att möta upp honom när han slutade, så att vi kunde åka och köpa skor tillsammans. När vi kom fram hade Mattias lite grejer att göra innan vi kunde åka och Leia ”ville” hjälpa sin pappa med rapporterna vid datorn. Problemet var nog bara att det inte var så mycket hjälp, för hon lyckades radera en del av det han redan skrivit klart. Efter det fick hon sitta och sura i min famn tills han var klar.

 

Idag är vi väldigt trötta eftersom Leia bestämde sig för att börja bråka vid kl 5 i morse. Så idag blir det bara en lugn kväll framför tvn.

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lydia

Bara knappt 3 månader gamal, och redan en data nörd...

Postat av: Kikki

Absolut, hon är väldigt lik sin pappa! Hon gillar fotboll och tvspel också.

Fast även musik och musikal, så hon har fått lite av mig med! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback