Tårta m.m.

Tisdag morgon betyder lite sovmorgon. Det var väldigt skönt att få en möjlighet att sova lite extra eftersom jag drömt massor konstiga drömmar hela natten.

 

Idag blir det en lugn dag. Tyvärr är det regnigt, men vi får se om det blir bättre väder, för då ska jag kanske ta en promenad och köpa lite grejer till helgen när Mattias fyller år. Mattias hade önskat sig en speciell tårta till sin födelsedag, så jag beställde lite olika grejer för att kunna göra den. Men sedan fick jag ett mail som sa att p.g.a. sjukdom var det inte säkert att de kunde leverera alla beställningar. Om de nu inte kommer kunna leverera är det tyvärr försent att beställa någon annan stans ifrån. Det känns väldigt dumt eftersom det är en av de få sakerna som han faktiskt önskat sig, men jag får hitta på något annat kul och göra en sån tårta någon annan dag.

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback