Vänder sig

Idag har lillan vänt sig om för första gången. Det började med att jag la henne på mage i babygymmet. Jag gick på toaletten och när jag kom tillbaka låg hon på rygg. Då ringde jag Mattias för att berätta det, och under tiden jag pratade med honom vände hon sig från rygg till mage. Efter det har hon gjort det några gånger till idag. Nu försöker hon vända sig vart hon än ligger. När jag skulle gå och hämta hennes kläder förut la jag henne i sin gunga, och eftersom jag bara skulle in i det andra rummet och hämta kläderna, som redan var framlagda, så spände jag inte fast henne. Då börjar hon gnälla och när jag kommer tillbaka har hon på något sätt lyckats vända sig från rygg till mage i sin gunga.

 

Jag har varit extremt trött och seg idag och jag kände att jag ville röra på mig lite. Så jag och Leia gick en promenad till Mattias jobb.
Nu känner jag att jag är extremt trött och har lite svårt att hålla ögonen öppna, så det blir nog dags att sova snart. Hoppas bara att Leia kan tänka sig att sova i natt!

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback