"Bröllopsblogg" m.m.

Idag har jag fixat lite med vår ”bröllopsblogg”. Det är egentligen inte en blogg, utan mer en plats där det kommer att finnas info om saker inför bröllopet. Den är alltså till för att våra gäster ska kunna få info om sådant som kan behövas. Det jag koncentrerat mig på idag är boendeförslag för våra långväga gäster. Och eftersom vissa ställen sa att de rekommenderade att man bokade ca 6 månader i förväg bestämde jag mig för att den blir offentlig redan nu. Det står egentligen inget hemligt på den, men vi har ändå valt att lösenordsskydda den. Så ni som vill ha tillgång till den hör av er så får ni lösenordet. (Rekommenderar att ni som redan nu vet att ni kommer behöva någonstans att bo att ni går in och kollar.) http://cannervikbrollop.blogg.se

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Jag provade ett nytt recept: ”Svamp och köttfärsröra med pasta”. Även det var väldigt gott.
Eftersom Mattias lämnat in bilen på verkstaden gick jag och Leia till Barnens hus för att möta honom och gå med honom hem, så att han slapp gå hem ensam.

Nu verkar fotbollsgalan vara slut, så då hoppas jag att Mattias blir lite social igen. :-)
/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Viveca

Hade varit kul att se era planer inför bröllopet.Har du lust att skicka lösen? Du kan skicka den på min mail om du vill. Kram gumman....hälsa Mattias o söta Leia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback