Bröllopsresa m.m.

Trotts att vi hostar och är snuviga fick jag med mig Mattias på en promenad bort till bergvik.
När vi var där passade vi på att boka vår bröllopsresa. Så på måndagen efter bröllopet åker vi till Rom en vecka. :-) Jag längtar redan! Det känns som att bröllopet kom lite närmre nu när bröllopsresan är klar. Ännu närmare när jag tänker på att det bara är ca tre veckor kvar tills det är dags att köpa klänningen.

När vi ändå var på bergvik passade vi på att äta lunch på Subway. De kommer sluta med sin "spicy steak and cheese" snart. Så jag ville passa att äta den.
Efter lunchen köpte jag en ny vinterjacka och sedan gick vi hem igen.
Det var nog en av de mest långsamma promenader vi varit på de senaste månaderna. Men det var väldigt mysigt ändå.
/Kikki




Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Snygg jacka! Dessutom matchar Du nu Leias vagn!

HiHi

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback