Sjuka tjejer :-(

Både jag och lillan har varit förkylda och ynkliga i några dagar nu. Det började med att Mattias var snuvig och ont i halsen. Sedan fick Leia det och sedan jag. Mattias är nästan helt frisk nu och lillan är bättre, men fortfarande lite snuvig och hostig. Däremot hostar jag så fort jag rör på mig, så de senaste dagarna har det blivit väldigt långsamma promenader.
Det jobbigaste är att lillan är en liten knähund när hon mår dåligt. Så om hon fick bestämma så skulle hon krypa ihop i någons famn så fort hon hostade. Det innebär att jag får svårt att göra något.
Men hon kan tänka sig att leka lite själv lite då och då. Hon har börjat förstå att hennes leksaker ligger i en låda så det är oftast dit hon kryper när hon vill leka. Problemet är om den leksak hon vill ha ligger långt ner, för då klättrar hon i lådan och sedan kommer hon inte upp.
/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback