Fredag

Idag blev vår promenad lite annorlunda. Det var nämligen så att när vi tagit på oss ytterkläder och skor (skor i mitt fall, nyckelpigetofflor i Leias fall) och skulle gå ut märkte vi att vagnen inte var hemma. Jag ringde Mattias direkt och det visade sig att han hade glömt att ta ur den ur bilen i morse. Så istället för att ta av ytterkläderna, och gå in igen, satte jag lillan i sin babybjörn och bar henne i den på promenaden.  Hon verkade tycka att det var jättekul. Hon skrattade och pratade nästan hela tiden, samtidigt som hon sparkade väldigt mycket med fötterna och tittade storögt på alla bilar. Bilar verkar vara roligt och intressant. :-) När vi kom hem gjorde jag chili con carne till middag. Det blev VÄLDIGT starkt, så Mattias tyckte om det och för mig gick det åt en halvliter mjölk för att kunna få i mig min lilla portion.  Mattias är ledig i helgen, så vi planerar att försöka ha en mysdag i morgon. /Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback