Helgen

I helgen har vi haft lite myshelg. 
Igår började vi med att gå på stan några timmar. Det var väldigt mysigt att gå runt i lite affärer och titta på bl.a. julklappar. Vi åt även lunch på O'learys, vilket gjorde Mattias glad men jag uppskattar inte att vart jag än vänder mig finns en tv med sport. :-)
Igår kväll var vi hemma hos Daniel på fest. Det var väldigt trevligt och lillan uppförde sig faktiskt riktigt bra, så jag kunde stanna kvar lite längre jag med. 



Idag var tanken att vi skulle ha åkt till bl.a. ikea för att titta på ett soffbord, men Mattias har varit sliten efter gårdagen, så vi har inte gjort så mycket. Just nu sitter jag i soffan och slötittar på tv medan Leia sover i min famn och Mattias sover i andra änden soffan med benen i mitt knä. Jag sitter alltså fast i en liten hög av mina sovande älsklingar. :-)
/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback