Kurs m.m.

I morse gick jag upp jättetidigt för att åka till TRR på kurs. Först var det väldigt svårt att komma upp eftersom jag var supertrött. (Lillan vaknade flera gånger i natt, så det blev inte många timmars sömn för mig.) Men det var inget jämfört med hur svårt det var att gå när jag såg Mattias och Leia ligga kvar och sova. De var så söta och lillan hade krupit intill Mattias så det såg jättegosigt ut!
Men jag lyckades i alla fall slita mig och åka hemmifrån. Sedan var jag på kurs till ca 16:00. Det hade gått jättebra för Mattias att ha Leia nästan en hel dag själv. Vilket var väldigt skönt att höra eftersom hon panikskrikit den senaste tiden om hon inte såg mig. Nu hoppas jag bara att hon kan tänka sig att vara själv med andra utan att skrika så att vi kan skaffa barnvakt någon gång ibland utan att oroa oss.

Just nu sitter jag och tittar på några avsnitt av Gene Simmons family jewels och väntar på att Mattias ska komma hem från innebandyn. Jag funderade på att gå och lägga mig, men jag vill vänta på Mattias.
Sov gott!!
/Kikki


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback