Myskväll

Idag har tyvärr halsen blivit värre och gör mer ont. :-(
Så det har varit ytterligare en seg dag utan något vettigt gjort. Men det blev i alla fall en liten promenad till Bergvik för att få lite frisk luft, lite motion och för att lillan skulle få komma ut lite.
Efter att ha handlat lite, inför kvällens middag, mötte Mattias upp oss och körde hem oss.
När vi kom hem trängde vi ner oss alla tre i badkaret en stund. Lillan tyckte att det var jättekul och sprattlade och skrattade. Hon gjorde sitt bästa för att skvätta så mycket vatten som möjligt på mig och Mattias. Jag var helt säker på att badkaret skulle vara för litet för oss alla tre. Men det fanns t.o.m plats kvar. Fast när jag tänkte efter så kom jag på att anledningen till att det var så trångt senast jag och Mattias badade tillsammans var för att jag väntade Leia då.
Efter badet lagade jag mat medan Leia sov i Mattias famn. Det blev lyxmiddag idag. :-) Jag åt kycklinglever och Mattias fick fiskpinnar. Varje gång jag äter lever kommer jag fram till att jag måste göra det oftare eftersom det är så gott. :-) Så vi får se om jag lyckas med det den här gången...
Nu spelar Mattias lite tvspel medan jag slappar vid tvn och lillan sover i min famn.
/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback