Onsdag

Idag har vi bara tagit det lugnt. Jag har fortfarande ont i halsen, så jag har inte orkat med något vettigt.
Men en promenad blev det i alla fall. Jag tycker inte om att bara gå utan att ha ett mål. Så idag blev det en promenad in till stan för att ordna lite ärenden. Jag tog lite omvägar, så det tog nästan 2h. Leia var glad och nöjd nästan hela vägen. Men de sista km började hon gnälla och somnade när vi nästan var hemma.
Nu funderar jag på om jag ska gå och lägga mig, men lillan sitter i min famn och vägrar somna om, så jag måste i alla fall vänta på att hon går med på att sova. Jag längtar tills helgen för då har Mattias lovat att han ska ta henne i alla fall en natt så att jag får sova. Det känns i hela kroppen att jag behöver en hel natts sömn nu!
/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback