Uppdatering

Det har inte blivit så mycket sittande vid datorn de senaste veckorna. Lillan är inne i en period då hon vaknar ca en gång i timmen, så jag är extremt trött.

Idag har jag varit på en ca 2h lång promenad med lillan. Som vanligt gick det jätte bra första timmen, men sedan började hon gnälla lite. Men hon blev lite nöjdare när vi gick bredvid vägen så att hon kunde se på bilarna.

Lillan har börjat krypa ordentligt nu. Hon har krupit ett tag, men oftast bara några steg och sedan har hon lagt sig ner och börjat kräla istället, men igår när Mattias kom hem kröp hon fram till honom och sedan dess har hon inte krälat så mycket utan fortsatt krypa.

Just nu sitter lillan och leker på golvet medan Mattias spelar tvspel och jag sitter i soffan och försöker komma fram till att jag ska orka sträcka mig efter fjärrkontrollen och byta kanal på tvn.
/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback