Effektiv

Idag har jag faktiskt varit riktigt effektiv och redan hunnit med det mesta jag tänkt göra under dagen. Det började med att lillan gick med på sovmorgon till ca 9 i morse. Efter det har jag hunnit med att sitta en hel del i telefon bl.a. för att hjälpa mamma boka sin resa (och passat på att diskutera bröllopsresa med resebolaget), kollat lite info inför bröllopet, skickat iväg några mail, lagat lunch till mig och lillan, tränat, duschat, gjort mellanmål till lillan och nu äntligen fått henne att sova middag.

 

Ikväll ska Mattias iväg för att spela tvspel hela kvällen, så nu gäller det för mig och lillan att hitta på något vi kan göra tills läggdags.

/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback