Ytterligare en seg dag.

I natt vaknade jag av att jag hade ont i halsen. Tyvärr har det suttit kvar resten av dagen tillsammans med att känna mig trött och sliten. Tanken var att jag skulle hunnit fixa lite hemma och sedan träna innan Mattias kom hem. Men p.g.a. att jag inte mått så bra så blev det inget gjort! Jag orkade inte ens träna, men jag försökte kompensera det med att gå en långpromenad på ca 1,5h. Lillan verkar i alla fall varit nöjd med dagen eftersom hon fått sitta i min famn nästan hela dagen eftersom jag inte orkat jaga henne.

Igår blev jag trött på att lillan ofta får mat i håret när hon ska äta, så jag satte upp hennes hår i en liten toffs mitt på huvudet. Hon såg lite rolig ut, men verkade inte ha något emot sin tillfälliga frisyr. :-)
/Kikki

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback